آفر ویژه کلاس نیمه خصوصی

از 18 الی 20 اردیبهشت 1401 مهلت ثبت نام تا 15 اردیبهشت
عیدانه 1401

دوره جامع بادکنک آرایی

راه اندازی کسب و کار حرفه ای

با برنامه 1ساله جهت رشد و توسعه توسط رضالطفی ، اگر درآمد حساب بانکی شما با میزان توانایی‌ها، تجربه‌ها، ایده‌ها و زمانی که برای تجارتتان صرف می‌کنید، نمی‌خواند، پیشنهاد میکنیم در دوره جامع بادکنک آرایی

حضور در دوره جامع بادکنک آراییمی‌تواند این مسئله را حل کند!در دوره یکساله و تجربه محور ، 6 روزه شامل 42 ساعت آموزش حضوری جهت پرورش استعداد های هنری شما و 6 جلسه مشاوره فراموش‌نشدنی با رضالطفی برای توسعه یک کسب‌وکار بدونِ رقیب و بازآفرینی تجارت با یک برنامه هدفمند و مشخص‌شده ، طی یکسال خواهد بود. در این دوره از پشت‌صحنه‌های واقعی یک کسب‌وکار پرده‌برداری می‌شود. این دوره ویژه افرادیست که میخواهند به صورت تخصصی و قدم به قدم وارد این عرصه از هنر شوند.

جهت اطلاع از قیمت واتساپ پیام دهید
09136017564

دوره جامع بادکنک آرایی : دوره یکساله آموزشی و انتقال تجربه


به مدت 6 روز از ساعت 14 الی 19 طی یک هفته جهت رشد استعداد های هنری
و 6 جلسه 45 دقیقه ای مشاوره طی یکسال بصورت ماهانه هردو هفته یکبار در 45 دقیقه 270 دقیقه مشاوره توسعه کسب وکار کاربردی و اجرایی به صورت آنلاین

برنامه‌های رشد کسب‌وکار در دوره آموزشی جامع آموزش کامل مباحث اجرایی
آموزش مدیریت
آموزش فروش
آموزش بازار یابی
آموزش راه اندازی فروشگاه
آموزش تبلیغات اینترنتی

هدایای ویژه هنرجو

جهت راه اندازی و کمک در  استارت شروع کسب و کار هنرجویان مجموعه اسکای بالون دوره ای جهت راه اندازی پیج ایسنتاگرام و رشد آن برای هنرجویان خود در نطر گرفته است. این دوره آموزشی تجربیات چندین میلیونی ما در اینستاگرام برای رشد پیج اسکای بالون می باشد که در این زمان ما آن را با شما به اشتراک میگذارد، هزینه های که شاید برخی از آنها اشتباه بود و یا میشد بهتر از آن بودجه های تبلیغاتی بهره برد، اما همه تجربه شد برای اینکه امروز اطلاعات ارزشمندی را با شما به اشتراک بگذاریم که بدون شک می تواند هزینه های شما را کاهش دهد و شما اشتباهات ما را تکرار نکنید.

اگر برای درگیر کردن مشتری توانایی مشاوره درست و اصول مذاکره در شغل و حرفه خود و جلب نظرمشتری را ندارید و اصولا آدم خجالتی هستین . در این آموزش یاد میگیرید چگونه  می‌توانند در تماس های تلفنی که با مشتریان خود دارید به توافق برسید و بتوانید بهترین مشاوره ممکن را برای مشتری خود اراِه بدین . و در نهایت به مشتری ثابت خود تبدیل کنید .

برای موفقیت در هر کسب و کاری باید از روش‌های مختلف آن را تبلیغ کنیم. اما زمانیکه شما هنوز نمونه کار اجرایی نداشته باشید مجبور به قبول کردن درخواست های متفاوت و گرفتن کارهای رایگان از بلاگرها و گروه های تشریفاتی  که در فضای مجازی حضور دارن میشوید ، برای همین مجموعه اسکای  500 نمونه کار برای استفاده در فضای مجازی و وب سایت ها برای شما در نظر گرفته که با داشتن این نمونه کارها دیگر نیاز به ارایه خدمات رایگان به دیگران نیستید.